بناکار: به دنبال کسب 3 امتیاز دیدار خانگی هستیم/ پیکان را آنالیز کرده‌ایم

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: تیم پیکان را آنالیز کردیم و به دنبال کسب هر 3 امتیاز این دیدار خانگی هستیم.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته ششم تیم شهرداری تبریز مقابل پیکان تهران گفت: بازی‌های لیگ برتر والیبال هفته به هفته حساس‌تر می‌شود. ما باید در این هفته از تیمی پذیرایی کنیم که ستاره های زیادی را در ترکیب خود دارد. 

وی ادامه داد: ما پیش از آغاز لیگ برتر والیبال و در مسابقات چهارجانبه دوستانه با پیکان دیدار کردیم. قطعا این تیم در 5 هفته نخست لیگ برتر به هماهنگی لازم رسیده است و به همین دلیل پیش بینی می‌کنیم بازی سختی پیش رو داشته باشیم.

سرمربی شهرداری تبریز اضافه کرد: ما آنالیز خوبی نسبت به پیکان پیدا کردیم و در این مسابقه هم مانند همه دیدارهای دیگر برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. از طرفی باید از امتیاز میزبانی هم نهایت بهره را ببریم و برنده این دیدار خانگی باشیم.

بناکار با اشاره به نتایج تیمش در هفته های نخست لیگ برتر ، گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم به رده های بالای جدول برسیم و در نهایت به هدف اصلی که رسیدن به پلی آف است دست پیدا کنیم. تیم‌های حاضر در لیگ قدرتمند هستند و نمی توان هیچ تیمی را حتی اگر در رده های پایین جدول باشد، دست کم گرفت.

وی درباره شکست هفته پنجم تیمش مقابل شهرداری ساری، گفت: این تیم با وجود اینکه نخستین تجربه لیگ برتری خود را سپری می‌کند اما تیم بسیار منسجم و خوبی است و اگر به همین شیوه خود ادامه دهد بدون شک در جمع 8 تیم خواهد بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار