عزیزی:من با علی کریمی شوخی دارم/دلیلی ندارد بعضی ها از رفتار ما ناراحت شوند

مدیرفنی تیم سیاه جامگان گفت: رفاقت دیرینه ای بین من و کریمی وجود دارد امابعضی اشخاص از آب گل آلود ماهی می گیرند،دلیلی ندارد سایر افراد از رفتار ما ناراحت شوند.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار گروه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حرف های دیروز علی کریمی عنوان کرد: به هر حال من و علی از زمان های قدیم تا کنون با هم دوست بوده ایم، این بازیکن خیلی به من لطف دارد و بالاخره ما با همدیگر یک سری شوخی هایی داریم اما بعضی اشخاص از آب گل آلود ماهی گرفته و جنجال به راه انداخته که من معتقدم دلیلی ندارد سایر افراد از رفتار من و علی ناراحت شوند.

وی درمورد اردوی تیم سیاه جامگان بیان کرد: رفتن تیم سیاه جامگان به اردوی کیش منتفی شد، برهمین اساس قرار است تا پیش از شروع مجدد،  تعطیلات مان را در مشهد پیگیری کنیم.

وی درباره بازگشت علی عسگری و خانزاده به تمرینات این تیم گفت: نظری ندارم، البته باید بگویم این بازیکنان با تیم ما قرارداد داشتند موظف بودند در تمرینات تیم شرکت کنند.

مدیرفنی تیم سیاه جامگان درخصوص اینکه در تعطیلات آیا دیدار تدارکاتی برگزار خواهند کرد یا خیر، افزود: بله قصد داریم در تعطیلات در صورت فراهم شدن امکانات یک بازی تدارکاتی را برگزار کنیم که ظرف روزهای آتی حریف مان مشخص خواهد شد.

عزیزی در پایان درمورد فروش باشگاه خاطر نشان کرد: دراین باره نمی توانم اظهار نظر کنم. هنوز هم سر حرفم هستم در صورتی که تا پیش از بازی با استقلال خوزستان مشکلات مالی تیم برطرف نشود از این تیم کناره گیری خواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار