روسیه: میزان تولید نفت احتمالا در سطح تولیدات نوامبر تثبیت می‌شود

"الکساندر نواک" وزیر انرژی روسیه اعلام کرد درصورت توافق، احتمالا میزان تولیدات نفت، در سطح تولیدات نوامبر، تثبیت می شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "روسیا الیوم"؛ "الکساندر نواک" –وزیر انرژی روسیه- امروز پنجشنبه اعلام کرد که درصورت توافق، احتمالا میزان تولیدات نفت، در سطح تولیدات نوامبر، تثبیت شود.

"الکساندر نواک" گفت: "در صورتی که همکارانمان در اوپک به تفاهمی مشترک میان خود دست یابند، به زودی این موضوع را بررسی خواهیم کرد؛ چنانچه در نشست روز 30 ام ماه جاری تصمیم گرفته شود، معتقدم که میزان تولیدات در سطح تولیدات ماه نوامبر گذشته تثبیت خواهد شد."

وزیر انرژی روسیه، تأکید کرد که اکنون فرصت دست یابی به توافق از هر زمان دیگری فراهم تر است و مسکو در هر نشستی میان اوپک و دیگر کشورهای تولید کننده نفت که باشد، شرکت خواهد کرد.

"نواک" در مورد تولید نفت در کشور خود گفت: "سال 2016 بیش از سال 2015 تولید نفت داشتیم."

الکساندر نواک در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان امضاء توافق میان شرکت های نفتی روسیه و ایران طی نشست کمیته دولتی مشترک در 13 دسامبر گفت: "معامله هایی میان شرکت های نفتی مختلف در دست تدوین است؛ طی نشست وزرای کشورهای عضو اوپک در قطر که هفدهم ماه جاری برگزار می شود، با آقای "زنگنه" همتای ایرانی خود دیدار خواهم کرد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار