شهرکرد؛

کاخ استبداد در حال متزلزل شدن است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دنیای استکبار و کاخ استبداد در حال متزلزل شدن است.

کاخ استبداد در حال متزلزل شدن است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با اشاره به انتخابات اخیر رئیس جمهوری در آمریکا افزود: این انتخابات یک رسوایی اخلاقی برای هر دو حزب این کشور و بیانگر حرکت آمریکا به سمت فروپاشی است.

وی، با بیان اینکه فروپاشی دولت آمریکا یکی از وعده های امام راحل (ره) بود، تأکید کرد: دنیای استکبار و کاخ استبداد در حال متزلزل شدن است و نباید به این قدرت متکی بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: ایران به عنوان یک کشور و دولت مستقل از بیگانگان، توجهی به پیروزی گروه ها و دولت ها در کشورهای دیگر ندارد و به قدرت درونی و مردمی خود متکی است.

نکونام در ادامه با اشاره به بازگشت پیکر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی پس از گذشت 3 ماه به استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دفاع از حرم اهل بیت (ع) یک ارزش و توفیق متعالی است.

وی در پایان با اشاره با هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و بویژه در بین جوانان تأکید کرد و افزود: انس با کتاب زمینه رشد را فراهم می کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.