مشهد؛

نیشابوربرازنده برگزاری نمایشگاه کتاب است

باید ترویج کتاب خوانی در نیشابور و کشور بنیادی شود و این کار باید از مدارس شروع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،عطارشناس کشور در بازدید از هجدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران درنیشابور گفت: باید ترویج کتاب خوانی در نیشابور و کشور بنیادی شود و این کار بنیادی باید از مدارس شروع شود وباید دانش آموزان را به سمت کتابخانه وکتابخوانی سوق دهند.
اشرف زاده گفت:نیشابور می تواند از مشاهیر خود استفاده کند و پایتخت علمی جهان شود و در سال دیگر شعار پایتختی کتاب ایران ( نیشابور ) تحقق پیدا خواهد کرد .
وی ادامه داد: اگر در پایتخت کتاب ایران کتابی نشرداده نشود پایتختی کتاب ایران بیهوده است وما باید پیگیر تولید ونشر کتاب در سطح جامعه باشیم  .
رئيس دانشگاه  آزاداسلامی واحد نیشابورهم در بازدبد از نمایشگاه کتاب نیشابور گفت : دانشگاه آزاد اسلامي نيشابور داراي ۲ غرفه درنمايشگاه مذكور مي باشد كه در يكي از غرفه ها انتشارات و كتب دانشگاه به فروش مي رسد و در غرفه فرهنگي دستوردهاي علمي ، پژوهشي و رهنگي در معرض ديد بازديد كنندگان قرار مي گيرد.
جعفر سعيدي افزود:«استادان ، دانشجويان و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي نيشابور جهت خريد از نمايشگاه علاوه بر استفاده از بن كتاب و تخفيفات ويژه نمايشگاه مي توانند كمك هزينه خريد كتاب كه بودجه آن از دانشگاه تامين شده است بهره مند شوند .
وی ادامه داد: يكي از راه هاي مهم توسعه فرهنگي اهميت دادن به مساله كتاب ، و كتابخواني و ترويج مطالعه در جامعه خصوصا در بين جوانان و نوجوانان مي باشد.
سعیدی گفت :بدون شك باید تبليغ شود تا افراد جامعه به كتاب خواندن تشويق شده و اين فرهنگ به صورت عادت در ميان اقشار مختلف جامعه نهادينه گردد.
انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار