کرمان؛

صدور 49 هزار ویزای عراق از کرمان

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمان گفت: تا پایان روز جمعه ۲۱ آبان ماه جاری حدود ۴۹ هزار ویزای عراق از استان کرمان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی جعفری‌راد گفت: ویزای کشور عراق در استان کرمان به طور رسمی تا پایان روز 28 آبان‌ماه در استان کرمان صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفتر کنسولی موقت صدور ویزای عراق در استان کرمان مستقر است، گفت: دو هیئت از ابتدای شروع صدور ویزا در کرمان به استان کرمان آمدند که هیئت هفت نفره نخست کرمان را ترک کرده و هیئت پنج نفره‌ای در مرحله دوم به استان کرمان آمده‌ است.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمان با بیان اینکه محل دفتر صدور ویزای موقت در مکان سابق اداره حج و زیارت استان واقع در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی کرمان است، افزود: محل اقامت هیئت عراقی به سرپرستی دکتر ولید در هتل پارس شهر کرمان است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری دفتر از ساعت حدود 8 صبح تا 12 شب به صورت یکسره است، خاطر‌نشان کرد: زمانی برای اقامه نماز و صرف نهار و شام در محل دفتر برای استراحت کوتاه اختصاص داده شده است و واقعا هیئت عراقی با‌انگیزه و تلاشی خستگی‌ناپذیر در حال صدور ویزا هستند.

جعفری‌راد با بیان اینکه تیم معاونت حج و زیارت استان کرمان نیز همکاری خوبی داشته و در این امر کمک خوبی کردند، گفت: ویزا به صورت مانیفستی صادر می‌شود و به دلیل زمان بر بودن پروسه صدور ویزا از انفرادی صادر کردن روادید خودداری می‌شود.

وی افزود: دفاتر زیارتی نیز از ارسال مدارک به صورت انفرادی خودداری کرده و پس از صدور ویزای مانیفستی و گروهی با گرفتن کپی رنگی و ممهور کردن به مهر کنسولگری عراق به صورت تکی در اختیار زائران قرار دهند.

وی تاکید کرد: دفاتر زیارتی هر چه سریعتر مدارک موجود زائران را به کنسولگری عراق ارسال کنند و هر که تا دوشنبه ویزایش صادر شود به مراسم اربعین می‌رسد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: صدور ، ویزای عراق ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار