کرمان؛

کرمان میزبان کارگاه آموزش معاونین اوقاف کشور

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف کرمان از برگزاری دوره آموزشی ویژه کارشناسان معاونت بهره وری ادارات کل اوقاف سراسر کشور در کرمان خبر داد.

کرمان میزبان کارگاه آموزش معاونین اوقاف کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سجاد افشار پور گفت: این دوره آموزشی با حضور 110 نفر از معاونین و کارشناسان معاونت بهره وری در کرمان برگزار می شود.

وی افزود: : طبق برنامه ریزی های معاون توسعه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، امسال برای نخستین بار استان کرمان به عنوان مجری برگزاری این دوره آموزشی انتخاب شد.

افشار پور برگزاری این دوره آموزشی را در راستای سطح ارتقاء علمی آموزشی و فنی کارشناسان حوزه معاونت بهره وری عنوان و خاطرنشان کرد: آشنایی با قوانین و مقررات نحوه تملک اراضی وقف و دولتی ،استفاده از مصالح نوین در ساختمانهای موقوفات و بقاع متبرکه و همچنینی اجرای پروژه های نورپردازی با استفاده از امکانات جدید در این اماکن از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی بازدید ازمحل موقوفه باغ فتح آباد ،بازدید از روند ساخت تالار احسان ماندگار و بازدید از پروژه های سرمایه گذاری در موقوفات استان را از جمله دیگر برنامه های این دوره آموزشی ذکر کرد.

افشارپور تصریح کرد: این دوره آموزشی به مدت 3 روز در کرمان برگزار و پس از برگزاری آزمون به قبول شدگان گواهی نامه پایان دوره آموزشی اهداء می شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار