تبریز؛

کشف 73 راس گوسفند سرقتی در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 73 راس گوسفند سرقتی و دستگیری یک سارق احشام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛الهوردیان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت‌ احشام در سطح شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 بناب در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی صحنه وقوع سرقت و سرنخ به دست آمده، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

الهوردیان با اشاره به سرنخ به دست آمده از صحنه وقوع سرقت، خاطرنشان کرد: سرنخ متعلق به یکی از سارقان سابقه دار بوده که ماموران با انجام تحقیقات پلیسی محل اختفاء متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را با تعداد 12 راس گوسفند در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متعدد متهم در امر سرقت، تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده، متهم تاکنون به 61 راس سرقت احشام اعتراف کرده که با تلاش ماموران تحویل مالکان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان اظهار داشت: شهروندان در پیشگیری از سرقت، توصیه‌های پلیس را جدی و در صورت وقوع هرگونه سرقت مراتب را در اولین فرصت به پلیس 110 اعلام کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.