کرمان؛

پایان مسابقات اتومبیلرانی کشور

نتایج پنجمین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در شیراز اعلام شد.

پایان مسابقات اتومبیلرانی کشور
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ نتایج پنجمین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در شیراز اعلام شد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان گفت : در این رقابت‌ها 70 اتومبیلران از 12 استان کشور از جمله  البرز، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گیلان، کرمان، یزد، قزوین، اصفهان، مازندران و خوزستان با هم به رقابت پرداختند.

رضا نیکزاد افزود:در پایان در بخش کلاس آزاد حمید جعفری از کرمان ، عنوان نخست را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: محمدرضا یادگاری‌نیا از کرمان دوم و علی کرمی از یزد عنوان سوم این مسابقات را بدست آوردند.

نیکزاد تصریح کرد: در کلاس منفی 1500 سی‌سی هم مجتبی پورحسنی از یزد، احمد الهامیان از مازندران و امید نومیدی از گیلان به ترتیب نخست تا سوم شدند.

وی گفت: در کلاس منفی 1500 سی‌سی بانوان نیز محبوبه واحدیان از کرمان، زهره خیرخواه از فارس و ثریا یزدان پناه از کرمان اول تا سوم شدند.

نیکزاد افزود: در مثبت 1500 سی‌سی بانوان نیز رویا فیاض از یزد، سیما یزدان پناه از کرمان و  یلدا مردای از گیلان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد:در مثبت 1500سی‌سی آقایان نیز حسن منتظر از مازندران، مهدی ارجمندی  و  علی یزدان پناه از کرمان موفق به کسب عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

 این مسابقات در پیست مجموعه ورزشی شهدای ارتش شیراز در پنج کلاس برگزار شد، شرکت کنندگان در بخش بانوان و آقایان در دو کلاس منهای 1500 سی‌سی و بالای 1500 سی‌سی و همچنین بخش آزاد با هم مسابقه دادند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار