زاهدان؛

کشف 754 کيلو مواد مخدر در سيستان و بلوچستان

754 کیلو مواد مخدر در سیستان وبلوچستان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پليس در سه عمليات هوشمندانه، با دستگيري پنچ قاچاقچي حرفه اي ،754 کيلو مواد مخدر را به همراه يک قبضه سلاح جنگي کشف کردند.

سرهنگ محمد رضا نصيري در تشريح جزئيات اين خبر افزود: ماموران پليس امنيت عمومي از فعاليت يک باند قاچاق مواد مخدر که با استفاده از کاميونت يخچال دار، مواد مخدر را به چابهار منتقل و از آنجا تحت پوشش ماهي به ساير نقاط کشور انتقال مي دادند، مطلع شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: ماموران پليس، روز گذشته اين خودرو را به همراه دو عضو اين باند در حال جابه جايي مواد مخدر شناسايي کرده و پس از تحت نظر قرار دادن، در يک عمليات غافلگيرانه توقيف و در بازرسي از اين خودرو 263 کيلو ترياک را کشف کردند.

وی از اجراي يک عمليات موفق پليسي ديگر عليه سوداگران مرگ در شهرستان سراوان خبر داد و گفت:در اين عمليات غافلگيرانه، ماموران پليس با شناسايي يک دستگاه خودرو وانت حامل مواد مخدر و تعقيب و گريز ،ضمن دستگيري يک قاچاقچي مسلح و حرفه اي ،380 کيلو مواد مخدر ،يک قبضه سلاح جنگي و مهمات مربوطه را کشف کردند.

سرهنگ نصيري در ادامه گفت: ماموران انتظامي شهرستان زاهدان پس از شناسايي يک دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر ،دستور ايست صادر مي کنند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پليس قصد فرار از محل را داشت که ماموران پس از مورد هدف قرار گرفتن لاستيک خودرو و توقف آن دو سرنشين پژو را دستگير و در بازرسي از اين خودرو 111 کيلو ترياک را کشف کردند.

گفتني است؛ در اين در سه  عمليات هوشمندانه و موفق پليسي، پنچ قاچاقچي حرفه اي دستگير و 754 کيلو مواد مخدر به همراه يک قبضه سلاح جنگي کشف شد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار