زاهدان؛

کشف بیش از 450 کیلوگرم موادمخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 459 کیلو و 800 گرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و توقیف یک دستگاه پژو 405 در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،احمد طاهری  جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع مواد مخدر را از محور "ایرانشهر- بمپور" دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی قضائی موفق به شناسایی این خودرو در یکی از محورهای ورودی شهرستان ایرانشهر شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز قاچاقچیان با به جا گذاشتن خودرو با استفاده از ناهمواری‌های زمین از صحنه متواری شدند.

طاهری تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 459 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تلاش برای دستگیری این قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.