زاهدان

انهدام باند بزرگ توزیع‌کننده مواد مخدر /1400 خرده فروش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر و کشف بیش از 2 تن موادمخدر در این استان خبر داد.

انهدام باند بزرگ توزیع‌کننده مواد مخدر در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس، یک باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدر در این استان منهدم شد.

وی ادامه داد: شب گذشته در یک عملیات مسلحانه نفرات و رانندگان کمپرسی با پلیس مقابله کردند که پس از یک ساعت درگیری خودرو را رها و متواری شدند.

رحیمی با بیان اینکه 2.5 تن مواد مخدر از این باند کشف شده است، تصریح کرد: این مواد از آن طرف مرز به ایرانشهر وارد و پس از جاسازی به دیگر مرزها می بردند.

وی عنوان کرد: اولویت اصلی پلیس در سیستان و بلوچستان مبارزه بی امان با مواد مخدر است که از ابتدای سال تاکنون ۷۵ تن مواد مخدر در استان کشف شده است.

رحیمی با اشاره براینکه کشف این مقدار مواد در استان بی سابقه بوده است خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه بی امان با مواد مخدر را با اشراف کامل انجام می دهد.

فرمانده انتظامی استان اذعان کرد: همزمان با مبارزه باندهای بزرگ مواد مخدر موضوع مبارزه با خرده فروشان نیز در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۶۴ باب منزل که اقدام به فروش مواد می‌کردند پلمب شده است.

وی در ادامه افزود: هزار و 400 نفر از خرده فروشان نیز دستگیر شده اند که این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد که فضا برای خرده فروشان نا امن شود.

این مسوول گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۶ سلاح جنگی و چهار هزار فشنگ از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شده است.

وی تصریح کرد: در هفت ماهه گذشته سال جاری ۷۵ باند مواد مخدر در سیستان و بلوچستان منهدم و در این رابطه سه هزار و ۱۶۸ نفر از اعضا دستگیر شده اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار