ایرانشهر

انهدام 15 باند بزرگ مواد افیونی

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از انهدام 15 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر وکشف بیش از 5/18 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در عملیات های انجام شده از سوی پلیس از ابتدای امسال تاکنون 18 تن و 564 کیلو انواع مواد مخدر مشف و 15 باند بزرگ قاچاق مواد منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان در چندین عملیات موفق به دستگیری 22 قاچاقچی و هلاکت 5 نفر از اشرار در 7 ماهه س نخست سال جاری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر به رشد 12 درصدی کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد وافزود: ماموران پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون علاوه بر دستگیری سرشاخه های اصلی قاچاق مواد مخدر 101 هزار و 457 عدد قرص روان گردان و غیرمجاز کشف کرده است.

وی گفت: با اجرای چندین مرحله طرح دستگیری خرده فروشان و جمع اوری معتادان متجاهر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر 170 معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ های بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اشاره به اینکه کارکنان زحمت کش انتظامی به صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را در جهت برقراری نظم و امنیت شهروندان و جامعه به کار بسته اند خاطر نشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ و اشرار امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاقچیان و اشرار می باشند.

انتهای ییام/ع

برچسب ها: کشف ، بیش از ، 18تن ، موادمحدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار