داداشی طی تذکر آیین‌نامه‎ای:

کمیسیون اصل 90 در موضوع فیش‌های نجومی به حاشیه رفته است

نماینده مردم آستارا از روند بررسی طرح شفافیت دریافتی مدیران دولتی در کمیسیون اصل 90 مجلس انتقاد کرد.

کمیسیون اصل 90 در موضوع فیش‌های نجومی به حاشیه رفته است

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ولی‌الله داداشی نماینده مردم آستارا طی تذکری در صحن علنی مجلس با اشاره به بررسی طرح شفافیت دریافتی مدیران، در کمیسیون اصل 90 گفت: کمیسیون اصل 90 باید پرونده فیش‌های نجومی را به دو پرونده کیفری و حقوقی تقسیم می‌کرد تا بدین نحو مراتب بررسی این پرونده تسهیل می‌شد.

وی با اشاره به طرح شفافیت دریافتی مدیران در کمیسون اصل 90 بیان داشت: بنده معتقدم کمیسون در این پرونده کار اصلی خود را رها کرده و به حاشیه رانده شده و این کار با دستور ریاست مجلس صورت گرفته است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: ریاست مجلس نمی‌تواند خارج از آیین‌نامه داخلی مجلس دستوری صادر کند، بنده معتقدم دستور بررسی طرح مذکور نباید به کمیسیون اصل 90 داده می‌شد.

داداشی در ادامه بیان داشت: طرح مذکور طرح جامع و کاملی نیست چرا که بسیاری از کمیسیون‌ها هنوز درباره این طرح اظهار نظر نکردند.

این نماینده مجلس در پایان تأکید کرد: بنده معتقدم تصمیمات در رابطه با طرح مذکور باید به درستی گرفته شود تا ما در مجلس جوابگوی افکار عمومی باشیم.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر داداشی گفت: درباره اینکه گفتید کمیسیون‌های دیگر اظهار نظر نکردند باید بگویم بسیاری از کمیسیون‌های مجلس درباره این طرح اظهار نظر کردند مثل مابقی طرح‌ها اما سوال این است که همواره دو دیدگاه درباره این موضوع وجود دارد که یا باید این طرح در کمیسیون اصل 90 بررسی و یا اینکه در سایر کمیسیون‌ها مورد جمع‌بندی قرار می‌گرفت اما اینکه بگوییم درباره این مسئله خلاف آیین‌نامه کار شده است.

انتهای پیام /

برچسب ها: مجلس ، آستارا ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار