رشت؛

پرداخت تسهیلات میلیاردی به واحدهای صنعتی راکد کشور

11 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع موانع تولید در کشور پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛وزیر صنعت ، معدن و تجارت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت : با پرداخت این تسهیلات بانکی 16 هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال کشور به چرخه تولید بازگشت.

محمد رضا نعمت زاده افزود : با ادامه روند پرداخت وام های بانکی پیش بینی می شود 4 هزار واحد صنعتی و تولیدی دیگر تا پایان امسال احیا شود.

وی به اجرای موفق طرح ثبت نام اینترنتی صاحبان واحد های صنعتی و تولیدی برای دریافت تسلات بانکی اشاره کرد و گفت : در این طرح صاحبان صنایع خرد و متوسط می توانند در سایت www.behinyab.ir ثبت نام و پس از تایید از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گیلان را یکی از استان های پیشرو در رفع موانع تولید دانست و خاطرنشان کرد : رتبه گیلان در کشور از5 استان کم کار به 5 نخست استان ارتقا یافته است.

استاندار گیلان هم با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون 5 هزار میلیارد ریال به 840 واحد صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط در استان پرداخت شده است گفت : از صاحبان 560 واحد از این واحد ها در سامانه نام نویسی کرده بودند.

محمد علی نجفی به کاهش نرخ بیکاری در گیلان در سال های گذشته هم اشاره و تصریح کرد : با حمایت از واحد های صنعتی و تولیدی بدنبال کاهش بیش از پیش این آمار در این بخش هستیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.