تغییر موضع آشکار ترامپ در توئیتر

پستی که ترامپ پس از اوج گرفتن اعتراضات مردمی در توییتر منتشر کرد با آنچه که چهار سال پیش پس از انتخاب مجدد اوباما به اشتراک گذاشت تفاوتی چشمگیر دارد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهور منتخب آمریکا در ماه‌های پیش از انتخابات به شیوه‌های مختلف تبلیغات متوسل شد؛ از حضور در گردهمایی‌ها و مراسم‌ خیریه تا اشتراک پست در شبکه‌های اجتماعی. توییتر یکی از همین شبکه‌ها بود که وی برای رقابت با هیلاری کلینتون از آن استفاده می‌کرد.

اما موضع این میلیاردر منتخب آمریکایی‌ها درباره اعتراضات پس از انتخابات بسیار جالب است. ترامپ 4 سال پیش زمانی که باراک اوباما برای بار دوم رئیس جمهور آمریکا شد توییتی با این مضمون منتشر کرد "نمی‌توانیم اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد. باید در مقابل کاخ سفید تظاهرات کنیم تا مانع این تقلب آشکار شویم. مردم ما حقیقتاً دو دسته‌اند".

دو توییت متفاوت از ترامپ، قبل و پس از انتخابات

اما همین فرد روز جمعه پس از تشدید اعتراضات مردمی به انتخاب شدنش به عنوان رئیس جمهور آمریکا، در پستی توییتری نوشت "انتخاباتی بسیار موفق و آزاد داشتیم. اکنون، معترضان کارکشته به تحریک رسانه‌ها به خیابانها ریخته‌اند. این ناعادلانه است".

دو توییت متفاوت از ترامپ، قبل و پس از انتخابات




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.