ارومیه؛

صدور183 کارت مرزنشینی در آذربایجان غربی

مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در مهر ماه امسال 183 کارت مرزنشینی در استان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،هوشمند جوادی اظهار داشت: در مهر ماه ضمن صدور 182 کارت مرزنشینی، 153 کارت تمدید شد.

مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن 39 کارت پیله وری صادر و 113 مورد تمدید شده و 20 کارت بازرگانی نیز صادر و 24 مورد تمدید شد.

وی از اطلاع رسانی اعزام هیات تجاری و بازاریابی به تاجیکستان خبر داد و افزود: از سوی دیگر اطلاع رسانی فراخوان همایش تجاری سازی خدمات ترانزیت حمل و نقل و اطلاع رسانی آخرین تحولات اوضاع اقتصادی ترکیه در دستور کار قرار گرفت.

جوادی، اطلاع رسانی های مربوط به برگزاری نمایشگاه صنعت سنگ و تجهیزات وابسته، برگزاری نمایشگاه صنعتی در آستراخان،همایش معرفی فرصتهای تجاری با کنگو،نمایشگاه بین المللی تکنولوژی و مصالح ساختمانی در گرجستان،برقراری خط پرواز مستقیم هوایی بین گرگان و قزاقستان،نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی در اصفهان و نمایشگاه بین المللی محیط ریست در تهران،اعزام هیات تجاری به نمایشگاه صنعت دریایی خاورمیانه و نیز اطلاع رسانی اقدامات برجام را از سایر اقدامات ماه گذشته برشمرد.

وی با اشاره به انجام اقدامات لازم برای انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی به مناسبت روز ملی صادرات اظهار داشت: در این باره ضمن بررسی پرونده ها و مدارک تحویلی و تخصیص امتیاز به هر یک،استعلام میزان صادرات شرکت کنندگان در انتخاب صادرکننده نمونه استانی انجام شده است.

مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از جمع آوری و ثبت اطلاعات مدعوین همایش روز ملی صادرات در سامانه خبر داد و گفت: از سوی دیگر پاورپوینت عملکرد شش ماهه اداره بازرگانی خارجی جهت بهره برداری در جلسه کارگروه توسعه صادرات تهیه و آمار و اطلاعات برخی گروه کالاهای صنعتی و معدنی و شرکت های مهم صادراتی در این خصوص صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.