اهواز؛

مطالبه مردم خوزستان برای به کارگیری نیروهای بومی

خواسته مردم اهتمام ویژه به استفاده از نیروی بومی است و باید به عنوان اصل مهم به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،استاندار خوزستان امروز، 23 آبان ماه در حاشیه افتتاح سه طرح نفتی خوزستان که با حضور رییس جمهور و هیات همراه انجام شد، گفت: توجه به مسائل زیست‌محیطی و استفاده از نیروی بومی در پروژه‌های عمرانی مختلف در استان، خواسته و مطالبه مردم استان است که البته در این امر توجه جدی انجام شده و ریاست جمهور نسبت به آن حساس بوده است اما خواسته مردم اهتمام ویژه به این مسائل است و باید به عنوان اصل مهم به آن توجه شود.

غلامرضا شریعتی اظهار کرد: به رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید خیر مقدم می‌گویم که با شروع دولت، مدار عقل‌گرایی و خردورزی را در کشور حاکم و مستولی کردند.

وی افزود: توسعه در زمینه‌های مختلف حاصل خردورزی و اداره کشور بر اساس منطق و دانش بوده است.

شریعتی تصریح کرد: حضور رئیس جمهور در آستانه اربعین به استان خوزستان و اهتمام ایشان به خوزستان که برای بار دوم سفر کردند را سپاسگزارم.

وی عنوان کرد: توسعه کشور و سپس توسعه استان به طور اجتناب‌ناپذیری به سرمایه‌گذاری و توسعه نفت گره خورده است. هر چه چرخ صنعت نفت در استان روان‌تر بگردد، گردشی که در سایر اقتصادهای استان به وجود می‌آید، باعث گردش اقتصاد کشور و توسعه استان می‌شود.

وی عنوان کرد: هر وقت این چرخ کند بوده و رکود در استان و کشور حاکم شده است و در این زمینه از اراده و عزم دولت برای توسعه و سرمایه‌گذاری به‌خصوص در میادین مشترک نفتی سپاسگزار هستیم.

شریعتی ادامه داد: از اراده دولت برای توسعه و سرمایه‌گذاری بخصوص در میادین مشترک نفتی سپاسگزاریم زیرا غفلت از این نعمت خدادادی در میادین مشترک باعث می‌شود تا سایر کشورها از آن بهره ببرند.

وی اظهار کرد: افتتاح میادین نفت آزادگان شمالی، یادآوران و یاران شمالی نماد و نشانی از اهتمام ویژه دولت و توجه آن در امر سرمایه‌گذاری چه در حوزه میادین جدید و چه بازیافت در میادین گذشته است که اگر غفلتی در این زمینه انجام بگیرد، سرمایه‌های ما در اختیار دیگران قرار خواهد گرفت.

استاندار خوزستان بیان کرد: توجه به مساله آب شرب خوزستان یک مطالبه عمومی و خواست همگانی است که بعضاً سلامت جامعه را با خطر روبه‌رو می‌سازد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.