کرمان؛

نظارت ویژه برچاپ کتب وزارت ارشاد

معاون فرهنگی وزیرارشاد از نظارت برچاپ کتب حوزه بزرگسال وکودک خبرداد.

نظارت ویژه برچاپ کتب وزارت ارشادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید عباس صالحی در دیدار با آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: هیات نظارت بر ضوابط نشر کتاب بزرگسال و کتاب کودک و نوجوان در دولت یازدهم تشکیل و اجرایی شد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ساختار و رویکرد صیانت از ارزش های دینی و اخلاقی در جریان است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و نمایشگاه های هفته کتاب در سطح کشور گفت: امیدواریم با عنایت های امام زمان (عج) و توجه بزرگان دین به مقوله فرهنگ مکتوب بتوانیم قدم های رو به جلویی برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: شیوه مطالعه رهبر معظم انقلاب اعجاب انگیز است و رویکرد ایشان نسبت به مطالعه باید سرمشق باشد.

آیت الله سید یحیی جعفری افزود: مسئله کتاب و مطالعه کتاب در کشور در حدی که خواص و نخبگان جامعه رضایت داشته باشند، نیست در حالی که رستگاری انسان ها با مطالعه کتاب ارتباط دارد.

محمد رضا علیزاده ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: امسال با حمایت ها و هماهنگی فرمانداری ها ستادهای هفته کتاب در شهرستاهای استان تشکیل و فعال شده است.

گفتنی است: پانزدهمین نمایشگاه کتاب کرمان نیز عصر امروز  با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان آغاز به کار می کند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار