ترامپ: کلینتون ها انسانهای خوبی هستند، نمی خواهم به آنها صدمه ای بزنم

رئیس جمهور منتخب آمریکا از موضع تند خود علیه هیلاری کلینتون درباره بررسی مجدد ایمیل های وی عقب نشینی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت لاو نیوز، در روزها و هفته های نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، "دونالد ترامپ،" نامزد حزب جمهوری خواه که حالا رئیس جمهور منتخب آمریکا محسوب می شود، متعهد شده بود که مسئله ایمیل های "هیلاری کلینتون،" نامزد حزب دموکرات را بررسی می کند. وی حتی در مناظره انتخاباتی خود با کلینتون به وی گفت او را به خاطر ایمیل هایش به زندان می اندازد.

این درحالیست که رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه با شبکه "سی بی اس" از موضع تند خود  علیه هیلاری کلینتون عقب نشینی کرد و گفت: "نمی خواهم به آنها (کلینتون ها) صدمه ای بزنم." حتی زمانی که از ترامپ پرسش شد آیا قصد دارد یک دادستان را مسئول پرونده کلینتون کند و او را به زندان بیاندازد، وی گفت: "در این باره فکر می کنم. نمی خواهم به آنها صدمه بزنم. آنها افراد خوبی هستند. نمی خواهم به آنها صدمه ای وارد کنم و در مصاحبه بعدی که با هم خواهیم داشت یک پاسخ بسیار بسیار خوب و قطعی در این خصوص در اختیار شما قرار می دهم."

اظهارات رئیس جمهور منتخب آمریکا با آنچه "رودی جولیانی،" مشاور ارشد ترامپ هفته گذشته بیان کرد، همخوانی دارد. جولیانی پس از پایان انتخابات آمریکا در مصاحبه با سی ان ان اعلام کرد: اگر به سمت دادستان کل آمریکا منصوب شوم، دیگر مسئله ایمیل های کلینتون را بررسی نخواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار