چرا ترامپ از مشاور سابقش متنفر است؟

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا نسبت به رسوایی کریس کریستی ابراز تنفر کرده است.

چرا ترامپ از مشاور سابقش متنفر است؟به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ؛ یکی از منابع نزدیک به دونالد ترامپ گفت: رئیس جمهور منتخب آمریکا نسبت به رسوایی کریس کریستی ابراز تنفر کرده است و این یکی از دلایل اصلی اخراج فرماندار نیوجرسی از ستاد انتخاباتی ترامپ بود.

این منبع اطلاعاتی که نام وی فاش نشده است، ادامه داد: رئیس جمهور ترامپ بر این باور است که اقدام مشاور سابقش درباره مسدود شدن خطوط ترافیکی فورت لی نیوجرسی به پل جورج واشینگتن واقعا شرم آور بوده است و محکوم کردن "بریژیت کلی"، یکی از دستیاران ارشد کریستی برای این قضیه و زندانی کردن وی بسیار تنفر برانگیز است. ترامپ معتقد است کریستی 100درصد پشت قضیه مسدود شدن خطوط ترافیکی فورت لی در سال 2013 است.

در سال 2013، چند خط ترافیکی در نیوجرسی به دستور بریژیت کلی مسدود شد. انسداد این خطوط ارتباطی موجب ایجاد ترافیک سنگین 5 روزه در شهر فورت لی شد. بریژیت کلی این اقدام را به دستور کریستی انجام داده بود ولی کریستی از این اتفاق ابراز بی‌اطلاعی کرد. او در دادگاه قسم خورد که این اقدام به دستور کریستی انجام شده است.

با این وجود، گفته می شود این اقدام شرم‌آور کریستی نوعی انتقام جویی از شهردار دموکرات شهر فورت لی برای حمایت نکردن از او در انتخابات فرمانداری سال 2013 بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار