قم؛

یادواره سرلشکر شهید زین‌الدین و 6000 شهید

ستاد بیست و سومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین،سرداران و 6000 شهید استان قم با مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین در قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛شهدا از جان و مالشان و همه هستی‌شان در مسیر اعتلای کلمه حق گذشتند و عزیزترین دارایی آنان جانشان بود که همانند مولایشان امام حسین(ع) در طبق اخلاص گذاشتند و فداشدند تا دین فدا نشود.

مادر شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین گفت: شهدای ما راه شهدای کربلا و این نهضت عظیم را ادامه دادند و هنوز هم این راه ادامه دارد و مدافعان حرم اهل بیت هم اکنون در این مسیر بزرگ هستند و این جای شکر دارد که هنوز کسانی ادامه دهنده این راه و روش و آماده شهادت هستند.

در این دیدار سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه استان قم، غلامرضا جعفری و احمد فتوحی فرماندهان سابق لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع)، سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع)، احمد حسینی مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و همچنین جمعی از معاونین سپاه استان قم نیز حضور داشتند.

6000 شهید استان قم پنجشنبه 27 آبان ماه با سخنرانی آیت‌الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) و با حضور علما، فضلا، همرزمان شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.