هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال؛

سومین شکست پیاپی شیمیدر تهران/ کاظمی فرشته نجات نیروی زمینی شد

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با 5 دیدار پیگیری شد و تیم پتروشیمی بندرامام همچنان در صدر جدول قرار دارد.

سومین شکست پیاپی شیمیدر تهران/ارسلان کاظمی فرشته نجات نیروی زمینی///ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با 5 دیدار پیگیری شد و تیم های شمیدر تهران،شهرداری گرگان،لوله آ.اس شیراز،شهرداری کاشان و پتروشیمی بندرامام میزبان حریفان خود بودند.تیم پتروشیمی بندرامام بدون رقیب همچنان در صدر جدول قرار دارند.

شهرداری گرگان-نیروی زمینی

سربازان اسلامی که مهمان شهرداری گرگان بودند در یک بازی حساس و نزدیک برابر این تیم موفق شدند  نخستین برد خود را در هفته چهارم  لیگ برتر بسکتبال به دست آوردند. در نیمه اول بازی  تیم نیروی زمینی موفق شد با نتیجه 30 بر 27 برابر حریف خود به برتری برسد.در نیمه دوم  هر دو تیم پایاپای بازی کردند اما در پایان تیم نیروی زمینی با درخشش ارسلان کاظمی موفق شد با نتیجه 54بر53 شهرداری گرگان را شکست دهد.

شیمیدر تهران-نفت آبادان

در نیمه نخست این دیدار تیم نفت آبادان در تالار آزادی موفق شد با نتیجه 42 بر 35 شیمیدری ها را شکست دهد. در نیمه دوم بازی تیم نفت آبادان با نتیجه 76 بر 70 نتیجه این بازی را به سود خود به پایان برد و شاگردان مصطفی هاشمی سومین شکست خود را در لیگ تجربه کردند.

لوله آ.اس شیراز-شهرداری اراک

شاگردان کسایی پور که مهمان تیم لوله آ.اس شیراز بودند موفق شدند 89بر 65 حریف خود را شکست دهند.تیم شهرداری اراک سومین برد خود را در لیگ برتر بسکتبال به دست آورد و 7 امتیازی شد.

شهرداری کاشان-دانشگاه آزاد

تیم دانشگاه آزاد مهمان شهرداری کاشان بود و در نیمه اول توانست با نتیجه 32 بر 30 میزبان خود را در هم کوبد.نیمه دوم این دیدار هم شاگردان کوهیان موفق شدند با نتیجه 65 بر 55 حریف خود را شکست دهند.

پتروشیمی بندرامام- شهرداری تبریز

شاگردان شاهین طبع که میزبان شهرداری تبریز بودند در نیمه نخست موفق شدند 42 بر 31 حریف خود را شکست دهند.در نیمه دوم این دیدار تیم میزبان همانند نیمه اول عملکرد خوبی داشت و توانست با نتیجه 74بر 61 بر شاگردان حاتمی غلبه کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار