شیمیدر تهران و شهرداری گرگان در قعر جدول/ بندرنشینان همچنان در صدر

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با 5دیدار پیگیری شد و تیم های شیمیدر و شهرداری گرگان با شکست برابر حریفان خود در قعر جدول قرار گرفتند.

شیمیدر تهران و شهرداری گرگان در قعر جدول/بندرنشینان همچنان صدربه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برتری تیم های نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام ، دانشگاه آزاد، شهرداری اراک و نیروی زمینی برابر حریفان خود به پایان رسید.

از مهم ترین دیدارهای امروز، رقابت حساس و نزدیک شهرداری گرگان و نیروی زمینی بود که تیم نیروی زمینی با اختلاف 1 امتیاز موفق شد تیم میزبان را شکست دهد و دو امتیاز این بازی را آز آن خود کند. تیم شهرداری گرگان نیز بدون هیچ بردی جز تیم های قعرنشین جدول قرار گرفت.

تیم شهرداری کاشان نیز با اختلاف 10 امتیاز، بازی را به تیم دانشگاه آزاد واگذار کرد و با کسب 6 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت. تیم دانشگاه آزاد نیز در تمامی بازی های خود موفق عمل کرده و توانسته تا امروز بدون هیچ باختی 6 امتیاز کسب کند.

تیم پتروشیمی بندرامام امروز میزبان شهرداری تبریز بود و موفق شد این تیم را شکست دهد و به صدر نشینی خود در جدول ادامه دهد.
شاگردان حاتمی پس ازشکست برابر تیم پتروشیمی 6 امتیازی شدند.

تیم لوله آ.اس شیراز امروز میزبان شهرداری اراک بود و با اختلاف 24 امتیاز از حریف خود شکست خورد و با کسب 4 امتیاز و  بدون هیچ بردی در جایگاه هشتم قرار گرفت. شاگردان کسایی پور نیز با یک باخت و سه پیروزی در رده دوم جدول ایستاد.

تیم شیمیدر تهران در خانه خود به مصاف نفت آبادان رفت اما با اختلاف 6 امتیاز مغلوب این تیم شد و بدون هیچ بردی در قعر جدول قرار گرفت. تیم شیمیدر تهران دیدارهای خود را از هفته دوم آغاز کرد و با وجود سرمربی جدید، مصطفی هاشمی نتوانست یک پیروزی را از آن خود کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار