ترامپ: چیزهایی از داعش می‌دانم که ژنرال‌های آمریکایی هم نمی‌دانند

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا مدعی شد مسائلی را در خصوص داعش می‌داند که حتی ژنرال‌های آمریکایی هم از آن بی اطلاع هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز؛ "دونالد ترامپ" –رئیس جمهور منتخب آمریکا- امروز دوشنبه اعلام کرد طرح هایی را برای مبارزه با داعش دارد، ولی آن را فاش نمی کند.

دونالد ترامپ گفت: "من طرح هایی که برای نابودی داعش در نظر دارم را فاش نمی کنم؛ من مانند کسانی نیستم که طرح های خود را پیش از آغاز عملیات موصل، فاش کردند و اکنون می گویند این، عملیاتی آسان نیست."

ترامپ افزود: "افشای برنامه عملیات آزادسازی موصل پیش از چهار ماه از آغاز آن، منجر شد تا سرکرده های داعش از این شهر خارج شوند؛ بنابراین، من از طرح های خود برای داعش، سخن نمی گویم."

رئیس جمهور منتخب آمریکا ادعا کرد از گروه تروریستی داعش چیزهایی می داند که حتی از ژنرال های آمریکایی هم پنهان مانده است.

وی گفت: "بله، ما فرماندهان نظامی بی نظیری داریم، ولی باتوجه به دستاوردهای ناچیزی که در چارچوب نابودی داعش محقق کرده است، معتقد هستم که من چیزهایی از این گروه می دانم که حتی از ژنرال های آمریکایی هم پنهان مانده است."

ترامپ در پایان تصریح کرد: "شاید مشکل در رهبری ضعیف(این ژنرال ها) باشد، ولی من تأکید می کنم که ما داعش را شکست خواهیم داد."

ترامپ کیست؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
همش مکر و فریب! داعش حتی اگر از عراف هم بیرون برود تا اخرین روز دنیا در عراق عملیاتهای انتحاری انجام خواهد داد و مردم عراق را به خاک و خون می کشد. سوریه هم همینکار را می کنند. برای فریب افکار عمومی میخواهند داعش و تکفیری ها را از سوریه بیرون ببرند اما عملیاتهای انتحاریشان تا آخرین روز دنیا باقیست مثل افعانستان.
آخرین اخبار