ساری؛

مقام سوم شیما جباری در مسابقات قایقرانی

شیما جباری عنوان سوم مسابقات قایقرانی رویینگ بانوان کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،شیما جباری پس از مصدومیت کهنه و کنار رفتن از بازی های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ به رشته های مانند والیبال و بسکتبال روی آورده بود، در بازگشت به رویینگ توانایی خودش را نشان داد و در مسابقات کشوری سوم شد.

وی در مسابقات رویینگ تک نفره سنگین وزن بزرگسالان قهرمانی کشور که در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، با زمان ۴:۲۱.۷۰۵ دقیقه پس از پریسا احمدی از زنجان با زمان ۴:۳.۲۶۷ دقیقه و مریم کرمی از همدان با زمان ۴:۹.۹۱۹ دقیقه، مدال برنز کسب کرد.

همچنین در فینال B رویینگ تک نفره سبک وزن بزرگسالان فاطمه موسوی دیگر قایقران بابلسری که دو ماه است قایقرانی را زیر نظر شیما جباری شروع کرده با زمان ۴:۵۱.۱۶ دقیقه اول شد و سیده فاطمه موسوی از قزوین با زمان ۵:۳۱.۱۶ دقیقه در رده دوم قرار گرفت.

زهرا حسینی پاروزن نوشهری ،دیگر شاگرد شیما جباری است که در قسمت جوانان موفق به کسب مقام نشد.
او به تازگی قایقرانی را شروع کرده، پس از ۷ جلسه در مسابقات کشوری حاضر شد.

مسابقات رویینگ قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان به مدت دو روز در دریاچه آزادی تهران برگزار شد و تیم سه نفره مازندران از ایستادن بر روی سکوی تیمی رقابت ها باز ماند.

این رقابت ها با حضور بیش از ۵۰ پاروزن از ۱۰ استان کشور در مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد.

پاروزنان در این دوره از رقابت ها در مواد تک نفره سبک وزن و سنگین وزن در رده سنی بزرگسالان و تک نفره رده سنی جوانان رقابت کردند.

جباری اولین قایقران زن مازندران است که سال ۲۰۱۲ در چین در رویینگ نشان برنز آسیا را کسب کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.