ساری،

سهم مازندرانی ها در تیم مایدا چیچیچ

سودابه باقرپور و نیلوفر ابراهیمی همسر مرتضی میرزاجانپور به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سودابه باقرپور بانوی والیبالیست بابلی که در چند ماه گذشته به یک سرعتی زن ثابت در تیم مایدا چیچیچ تبدیل شده است،به همراه نیلوفر ابراهیمی همسر مرتضی میرزاجانپور،شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، مهسا صابری، نگار کیانی، مه تا یحیاپورو مهسا کدخدا به اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران دعوت شدند.

مسابقات والیبال زنان انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست رقابت ها در پنج گروه پیگیری می شود و تیم های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.

در مرحله نخست و در گروه آسیای مرکزی چهار تیم هند، مالدیو، ایران و بنگلادش از ۲۶ آذرماه در کشور هند به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمان این رقابت ها به مرحله دوم رقابت های انتخابی آسیا صعود کند.

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران ۱۴ بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد که این اردو از ۱۸ آذر آغاز می شود و نفرات منتخب 22 آذر به هند اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.