اصفهان؛

برای دانشگاه آزاد نقشه راه تهیه شود

استاندار اصفهان گفت: دانشگاه آزاد باید در آینده به سمت افزایش کیفیت و رقابت حرکت کند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور  در دوازدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان افزود: باید هرچه سریعتر برای دانشگاه آزاد واحد مرکز استان و سایر واحدهای استانی نقشه راه بر اساس سند آمایش تهیه شود.
زرگرپور با اشاره به واحدهای دانشگاه آزاد در شهرهای مختلف گفت: باید طرح کلی در مورد واحدهای زیانده دانشگاه آزاد در سطح استان طراحی و بصورت جدی به این موضوع پرداخته شود.
دوازدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان برگزار شد.
در این جلسه گزارشی شامل تعداد دانشجو، دانش آموختگان امسال، تعداد دانش آموختگان از ابتدا تاکنون، تعداد اعضای هیأت علمی، رشته های تحصیلی و ...)، گزارش رئیس کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات بر اساس(بررسی عملکرد بودجه سال قابل، کل جلسات برگزار شده، تعداد کل مصوبات و تعداد مصوبات اقدام شده) ارائه شد.
در این نشست همچنین آخرین وضعیت مالکیت اراضی واحدها و مراکز آموزشی و گزارش دقیق روند اخذ سند مالکیت اراضی که توسط واحدها و مراکز آموزشی استان انجام گرفته بود، بررسی شد.
تعیین تکلیف اراضی و املاک مازاد واحدها و مراکز آموزشی استان برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و یا تغییر کاربری آنها از دیگر موارد عنوان شده در این جلسه بود.
همچنین تاسیس مرکز تحقیقات نسخه شناسی دانشگاه آزاد واحد دهاقان با هدف بهره گیری از دانش تخصصی اعضای هیأت علمی و سایر منابع در راستای ترویج فرهنگ ایرانی - اسلامی مبتنی بر متون کهن فارسی و ارتقا سطح سازمانی دانشگاه آزاد واحد دولت آباد مصوب و در باره فعالسازی و اجرای طرح گردشگری در خوابگاه های بلااستفاده این دانشگاه ها نیز تصمیمات لازم اتخاذ شد.
استان اصفهان دارای 27 واحد دانشگاهی جامع، بسیار بزرگ، بزرگ، متوسط و کوچک با حدود یکصد هزار دانشجوست.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان نیز حدود 20 هزار دانشجو، 400 عضو هیات علمی تمام وقت و 14 مرکز تحقیقاتی دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.