در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آلودگی هوای تهران کاهش یافت/هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای تهران با میانگین شاخص کیفی 145 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد.

آلودگی هوای تهران کاهش یافت/هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعهمحمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با کیفیت هوای امروز (سه‌شنبه) پایتخت‌نشینان، اظهار داشت: براساس داده‌های به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی، هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز (سه‌شنبه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد. 

وی تصریح کرد: میانگین ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون به میزان 145 بیانگر قرارگیری کیفیت هوای امروز پایتخت‌نشين‌ها در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه است. 

رستگاری در پایان تأکید کرد: کودکان، سالمندان، بیماران قلبی، ریوی و تنفسی از حضور و انجام فعالیت‌های بدنی در فضای آزاد خودداری کنند، البته این توصیه مشمول سایر شهروندان نیز می‌شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
واقعا" توسعه پايدار و حفظ و حراست از محيط زيست و نجات مردم تهران و ساير شهرهاي بزرگ از آلودگي هوا در کجاي اولويت‌هاي کشور قرار دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
تمام کارخانه های کشور از این به بعد در بیابان ها کشور ساخته می شود .
خودروهای تهران مخصوصن تاکسی ها هیدروژنی می شود تامردم نفس بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
آلوده گی هوا درشهر بزرگ تهران علت اش خودرو دودی است /وقتی بنزین گازوییل دودمی شود یا بخار می شود /اکسیژنی که انسان نفس می کشد /او در هوا کشته می شود وتبدیل به اکسیژن مرده می شود /ودیگر مورد استفاده مردم نمی شود /وبه همین علت مردم تهران آسم گرفتن /ودودی که مانند مه در فضا پراکنه است روزانه دود را نفس می کشند وسینه قلب دستکاه گوارش آنها آلوده می شود /وبا هیچ دارویی رفت نمی شود /فقط با هوا سالم استان مازندران گیلان گلستان خراسان رضوی اردبیل خوب می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
هوا از روزهای پیش به مراتب ناسالم تر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
سلام به فکر ما باشید ما هم نفس میکشیم و مریض میشیم
نهمی با ششمی چه فرقی داره اخه ما هم تعطیل کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
ممنون از ایییییییییین همه تلاش...!!!!!
آخرین اخبار