اصفهان؛

انتخاب کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا به عنوان کتابخانه برتر استان

رییس کتابخانه‌های عمومی شهرضا گفت: کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا ازنظر شمار اعضا در مهرماه امسال و همچنین از نظر مجموع شاخص‌ها در سال جاری، به عنوان کتابخانه برتر استانی معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه پورخاقان  در نشست خبری که به مناسبت روز بزرگداشت کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان شهرضا 4 باب کتاب‌خانه نهادی شامل کتابخانه‌های علامه طباطبایی، دکتر امینی، شهید همت و شهید صدر اسفرجان و همچنین 7 باب کتابخانه مشارکتی شامل کتابخانه‌های استاد طاهر، زینب کبری(س)، المهدی، سلمان فارسی، ولایت، بانوان صدیق روستای هونجان و غدیر وجود دارد.

وی اضافه کرد: مساحت کتابخانه‌های عمومی شهرستان 6350 مترمربع و زیربنای مفید کتابخانه‌ای آن 4404 مترمربع است.

رییس کتابخانه‌های عمومی شهرضا، گفت: تعداد کتاب‌های به امانت گرفته شده از کتابخانه‌های عمومی شهرستان تا پایان مهرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 26.86 درصد (بیست و شش ممیز هشتاد و شش صدم) افزایش داشته است.

پورخاقان همچنین از افزایش 14.08 درصدی (چهارده ممیز هشت صدم) تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های این شهرستان در یک سال گذشته خبر داد و افزود: این کتاب‌ها از 108202 نسخه تا پایان مهرماه سال گذشته به 123447 نسخه در پایان مهرماه امسال رسیده است.

وی با اشاره به افزایش 20.90 درصدی (بیست ممیز نود) تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرضا در یک سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد از 5907 نفر تا پایان مهرماه سال 94 به 7142 نفر تا پایان مهرماه امسال افزایش یافته است.

رییس کتابخانه‌های عمومی شهرضا گفت: مردم شهرضا در یک سال گذشته 8645 نسخه کتاب به کتابخانه‌های این شهرستان اهدا کرده‌اند.

پورخاقان بیان کرد: کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا از نظر شمار اعضا در مهرماه امسال و همچنین از نظر مجموع شاخص‌ها در سال جاری، به عنوان کتابخانه برتر استانی معرفی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار