اهواز؛

سامانه سماح تا ۲۷ آبان باز است

زائران باید به مردم عراق و دولت این کشور احترام بگذاریم چرا که آنها در حال پذیرایی از زائران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رئیس سازمان حج و زیارت کشور شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا این لحظه به همت همه دستگاه ها با هماهنگی بسیار خوبی که زائران داشتند، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مرزهایی کشور تردد کردند.

اوحدی افزود: پیش بینی می شود که این حماسه به دو میلیون نفر برسد. همچنان از زائران حسینی تقاضا داریم که به اطلاع رسانی های رادیو اربعین، رسانه ملی و پیامک های سامانه سماح توجه داشته باشند.

اوحدی تأکید کرد: عاشقان حسین باید این خدمت عظیمی که از سوی دستگاه های مختلف، استانداری های خوزستان و ایلام و مواکب مردمی می بینند را نادیده نگرفته و بدون ویزا و پاسپورت به مرزهای خروج از ایران مراجعه نکنند.

وی عنوان کرد: سامانه سماح تا ۲۷ آبان باز است و برای صدور ویزا هیچ مشکلی نداریم. زائران باید به مردم عراق و دولت این کشور احترام بگذاریم چرا که آنها در حال پذیرایی از زائران هستند.


اوحدی بیان کرد: به هیچ وجه امکان صدور ویزا و یا گذرنامه در مبادی خروجی وجود ندارد و نیروی جمهوری اسلامی ایران در شبانه روزی ۸۰ هزار گذرنامه که یک رکورد در تاریخ کشور است، صادر می کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.