اهواز؛

استقرار بیمارستان صحرایی در چذابه

برای اولین بار به منظور خدمت رسانی شایسته به زائرین اربعین حسینی، بیمارستان صحرایی مجهز به اتاق عمل در مرز چذابه احداث و مستقر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شهیار میرخشتی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از احداث و استقرار بیمارستان صحرائی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار به منظور خدمت رسانی شایسته به زائرین اربعین حسینی، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیمارستان صحرایی مجهز به اتاق عمل را در مرز چذابه احداث و مستقر کرده است.

وی بیان کرد: در این بیمارستان، پزشکان و کادر درمانی برای خدمت رسانی به زائرین حضور دارند. همچنین به منظور ارائه خدمات مامایی به خانم های باردار نیز پرسنل پرتلاش پرستار زن و ماما آماده ارائه خدمت به زائران هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در این بیمارستان صحرایی، آزمایشگاه و داروخانه نیز وجود دارد که این داروخانه داروهای مورد نیاز زائرین حسینی را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهد.

میرخشتی گفت : همچنین برای انجام جراحی های عمومی فوری نیز اتاق عمل با تجهیزات و شرایط  لازم در بیمارستان صحرائی مرز چذابه مستقر شده تا در صورت نیاز و مطرح بودن زمان برای مداخلات درمانی بیماران، اقدامات لازم برای آنها در اسرع وقت صورت پذیرد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.