اصفهان؛

پزشکان بسیجی اصفهان برای خدمت به زائران حسینی اعزام می‌شوند

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: بسیج جامعه پزشکی آمادگی دارد تا ۳۰۰ نفر از کادر درمانی استان اصفهان را برای خدمت‌رسانی در مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن حجتی  با اشاره به آمادگی سازمان بسیج جامعه پزشکی برای اعزام کادر درمانی به عراق اظهار داشت: سال گذشته استان اصفهان به مناسبت مراسم اربعین حسینی بیمارستان صحرایی و مرکز درمانی در عراق به ویژه شهرهای نجف و کربلا برپا کرده بود.

وی افزود: امسال اضافه بر اقدامات سال گذشته، با توجه مشکلات موجود در مرزها، قرار است مراکز درمانی در مرز ایران و عراق برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی برپا شود که تأمین کادر درمانی توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: تا کنون اعزام 4 پزشک عمومی برای بیمارستان کربلا و 11 پزشک متخصص شامل متخصص طب اورژانس، عفونی، جراح، عفونی، داخلی و غیره قطعی شده و بسیج جامعه پزشکی آمادگی دارد تا 300 نفر از کادر درمانی استان اصفهان را برای خدمت‌رسانی به شرکت کنندگان در مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام کند. 

وی با اشاره به استقبال گسترده کادر درمانی برای اعزام به عراق گفت: کادر درمانی اعزامی شامل پزشک، پرستار، بهداشت محیط، ماما، جراح و بهداشت محیط هستند که به مدت 7 تا 12 روز از چند روز قبل از اربعین تا 2 روز پس از اربعین به کشور عراق اعزام شده و به صورت رایگان خدمت می‌کنند.

حجتی با بیان اینکه سال گذشته 270 نفر از اعضاء سازمان بسیج جامعه پزشکی اصفهان اعزام شدند، اضافه کرد: سال گذشته 28 نفر از کادر درمانی به درخواست شهرداری تهران برای خدمت در بیمارستان صحرایی اعزام شدند و امسال 400 نفر برای خدمت‌رسانی در مراسم اربعین حسینی اعلام آمادگی کردند. 

وی گفت: حدود 27 هزار نفر زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و جزء جامعه هدف سازمان بسیج جامعه پزشکی هستند که از این تعداد 9 هزار نفر عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی هستند، از سوی دیگر اعزام کادر درمانی به صورت قرعه‌کشی است چراکه استقبال زیاد است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار