سمنان/

پزشکان بسیجی به کشورهای همسایه و آفریقایی اعزام می شوند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از اعزام پزشکان بسیجی ایران به کشورهای همسایه و آفریقایی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان،رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: تاکنون 14 تیم از پزشکان بسیجی برای مداوای بیماران به کشورهای پاکستان، سومالی ، غنا ، کنیا و عراق بخصوص مناطق کردستان و سلیمانیه اعزام شده اند و به زودی به اتیوپی و مالی نیز می روند.
محمد رئیس زاده ارائه خدمات پزشکی رایگان از سطوح بهورزی تا فوق تخصصی در کشور را از فعالیت های پزشکان بسیجی عنوان و تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون با برپایی 27 بیمارستان صحرایی در مناطق کمتر برخوردار و ویزیت پنج تا هفت روزه پزشکان، یک میلیون و 900 هزار خدمت رایگان پزشکی به بیماران ارائه شده است.
رئیس زاده گفت: استان های سیستان و بلوچستان ، کردستان ، آذربایجان شرقی و غربی ، کرمانشاه و سایر استان های مرزی در اولویت برپایی این بیمارستان ها هستند و امسال در سمنان نیز این بیمارستان برپا شد.
وی اظهار امیدواری کرد: تا پایان امسال سه میلیون خدمت رایگان بهداشتی ، درمانی و مشاوره پزشکی به مردم مناطق محروم ارائه شود.
رئیس زاده متذکر شد : پزشکان بسیجی پارسال دو میلیون خدمت رایگان پزشکی به ارزش 200 میلیارد ریال به مردم کشور ارائه کردند.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور شمار پزشکان عضو این سازمان را 91 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: بسیاری از پزشکانی که با این سازمان همکاری می کنند پرونده عضویت در بسیج ندارند ولی از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات پزشکی فروگذار نیستند./س

برچسب ها: اعزام ، پزشکان ، بسیجی ، خارج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.