مشهد؛

شوراهای اجتماعی محلات باید مردمی بماند

معاون دادستان خراسان رضوی گفت: شورای های اجتماعی محلات ظرفیتی مردمی است و باید مردمی بماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید امیر مرتضوی در نشست آسیب های اجتماعی در محل شهرداری منطقه 5 اظهار کرد: شورای اجتماعی یک محله باید دارای یک کارکرد خوب و اعضای فعال باشد و ما خواهان استفاده از کل ظرفیت‌های شوراهای اجتماعی محلات هستیم.

وی افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته  توسط شهرداری و شهردار منطقه 5 در حوزه های فضای سبز، عمرانی، سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قابل تقدیر است.

معاون دادستان خراسان رضوی در ادامه برگزاری طرح ازدواج آسان را اقدامی خوب و موثر دانست و خواهان صورت پذیرفتن این طرح در سایر مناطق شد و ادامه داد: در حوزه امنیت اجتماعی گشت‌های شبانه بسیج منطقه و نیروی انتظامی توانسته در حاشیه شهر امنیت پایدار را برای شهروندان برقرار نماید .

مرتضوی همچنین از افتتاح مرکز مطالعات علمی در سطح فضای مجازی خبر داد و گفت: مقرر شده بانکی از نخبگان در سطح فضای مجازی جمع‌آوری و دسته بندی شود تا با استفاده از این ظرفیت در قالب های فراموش شده جامعه اتفاقاتی مثبت رقم بخورد.

شهردار منطقه 5 مشهد نیز در این نشست با اشاره به وظایف و رسالت شهرداری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی گفت: ما تلاش کرده‌ایم در مجموعه شهرداری منطقه 5 در تمامی زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، بلاخص حوزه آسیب‌های اجتماعی اقدامات خوب و موثری را انجام دهیم و به برگزاری کلاس ها و همایش های متعدد برای شهروندان در سطح منطقه پرداخته ایم.

حسن هدایتی افزود: این کلاس‌َهای آموزشی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سلامت، آسیب های اجتماعی و... صورت پذیرفته است .

وی ادامه داد: تعمیر و تجهیز مساجد، افتتاح پارک‌ها و بوستان‌ها در جهت ارتقاع سطح سلامت و شادی شهروندان، رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا، تعمیر و تجهیز کتابخانه‌ها، برگزاری همایش‌های سلامت، طرح ازدواج آسان و طرح‌های اجرا شده دیگر از این قبیل را از جمله اقدامات انجام شده در راستای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه نیز است.

انتهای پیام//ف ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.