اردبیل؛

برگزاری 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان نمین

فرمانده سپاه ناحیه نمین از برگزاری بیش از 250 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ ایرانی با بیان این مطلب که بیش از 250 عنوان برنامه در هفته بسیج سال جاری در شهرستان نمین انجام می گیرد گفت: بسیج با احساس مسئولیت و برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی وارد عرصه های مختلف می شود.

وی از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نمین در مصلی شهر نمین خبر داد و اظهار داشت:این تجمع پرشور روز 5 آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مصلی نماز جمعه شهر نمین برگزار می گردد.

امام جمعه نمین نیز گفت: موازین تفکر بسیجی، انقلابی و عظمت اسلام و انقلاب در جامعه تبیین گردد.

حجت الاسلام یوسف زاده با بیان این مطلب که هر فردی در هر سنگری باید پرچمدار نظام باشد گفت:باید موازین تفکر بسیجی،انقلابی و عظمت اسلام و انقلاب در جامعه تبیین گردد.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی بن بست و انتها ندارد افزود:در جامعه باید تفکر حسینی و قرآنی حاکم گردد تا تمامی مشکلات به طریق آن حل و فصل گردد.

وی بسیج را گنج بی انتها و توانایی بسیج را کارگشا دانست و گفت:بسیج منظومه بزرگ فکری و منطقی ومایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

عبدالعلی پور فرماندار نمین هم در این جلسه با بیان اینکه خدمات بسیج از آغاز انقلاب تاکنون قابل توجه بوده است اظهار داشت:نقش فعال و پر رنگ بسیج در عرصه های سازدگی و اقتصادی ستودنی است.

وی گفت: تمامی ادارات و ارگانهای شهرستان باید با اتحاد و همدلی و با تمام قوا و امکانات برنامه های هفته بسیج را در شان و لیاقت بسیجیان بزرگوار برگزار کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.