اردبیل؛

افزایش بیش از 165 هزار مترمربع فضای سبز در اردبیل

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری اردبیل از افزایش بیش از 165 هزار مترمربع فضای سبز به وسعت فضای سبز شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز محبی با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز از جمله اولویت های کاری شهرداری اردبیل است گفت: در راستای احداث و بهسازی پارکها، از آغاز سال 95 تاکنون 165هزار و 548 مترمربع بر وسعت فضای سبز شهر اردبیل افزوده شده است.

وی افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در زمینه افزایش وسعت فضای سبز احداث های بوستان های محله یوسف آباد، میدان توحید، نادری، بوستان ولایت 1.2.3 ، بوستان مدیریت، بوستان گلستان، بوستان رز، بوستان آل عبا، بوستان فاطمیون و بوستان نجف زاده است که با اعتبار مصوب بالغ بر 16 میلیارد ریال به پایان رسیده است.

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری اردبیل تصریح کرد: همچنین در راستای بهسازی پارکها شهرداری اردبیل اقدام به بهسازی پارک های عارف، آزادی، شهریار و زنبق با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال کرده است.

محبی گفت: کاشت 50 گونه گیاه زینتی، کاشت 32هزار و 960اصله نهال، 88هزار و 119 اصله درختچه، کاشت 65هزار و 850بوته ترون و کاشت 33هزار و 83مترمربع گل از جمله اقدامات فضای سبز در راستای زیباسازی فضای سبز شهری است.

وی با اشاره به اینکه در پارکهای سطح شهر اقدامات زیبا سازی انجام شده و نگهداری فضای سبز شهری را به پیمانکار واگذار کرده ایم افزود: نصب 10دستگاه بازی، یک ست ورزشی، 70 مبلمان شهری و رنگ آمیزی و نقاشی دیوارها با اعتباری بالغ بر 510 میلیون ریال انجام شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، وسعت ، فضای ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.