کرمان؛

معماری سنتی در کشور توسعه می یابد

رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري كشور در حاشيه بازديد از هتل کپری پارسيان قلعه گنج بر لزوم توسعه مراكز اقامتي با بهره گيري از معماري سنتي و فرهنگ بومي هر منطقه تاكيد كرد.

معماری سنتی در کشور توسعه می یابدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  زهرا احمدي پور بعد ازظهر امروز در حاشيه بازديد از هتل کپری پارسيان قلعه گنج با اشاره به اينكه گردشگران بايد با معماري سنتي و فرهنگ بومي هر منطقه آشنا شوند، گفت: با ايجاد مراكز اقامتي داراي معماري سنتي مي توان به اين مهم جامه عمل پوشاند.

وي با بيان اينكه بايد در مراكز اقامتي از صنايع دستي و هنرهاي سنتي نيز استفاده شود، افزود: از اين طريق گردشگران داخلي و خارجي با هنر و سلايق مناطق مختلف آشنا مي شوند.

احمدي پور در ادامه با تاكيد بر ترويج و توسعه صنايع دستي بومي مناطق مختلف ايران، تصريح كرد: بايد فروشگاههاي زنجيره اي صنايع دستي در كل كشور ايجاد شود.

وي با بيان اينكه بايد بخش خصوصي در راه اندازي فروشگاههاي زنجيره اي صنايع دستي مشاركت و همكاري كنند، اظهار داشت: از اين طريق توليد كنندگان صنايع دستي با همديگر در تعامل و ارتباط بيشتر خواهند بود.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري كشور در پايان با تقدير از ايده احداث هتل كپري پارسيان قلعه گنج خاطرنشان كرد: اين سازمان اماده همكاري براي ايجاد و توسعه اين قبيل مراكز اقامتي مي باشد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار