مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان:

قهرمانی، ثمره تلاش گروهی بود

امینی فرد گفت: این قهرمانی فقط برای یک نفر نیست و دست رنج کادر فنی و تمامی وزنه برداران، منجر به قهرمانی در آسیا شد.

قهرمانی، ثمره تلاش گروهی بودعلی امینی فرد مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در خصوص قهرمانی در آسیا به خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی وزنه برداری نوجوانان عملکرد بهتری نسبت به مسابقات جهانی داشت که دست رنج کادر فنی و تمامی بچه ها منجر به قهرمانی در آسیا شد. از علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری باید تشکر کنم در یکسال اخیر تمام امکانات را در اختیار تیم ملی وزنه برداری نوجوانان قرار دادند تا پشتوانه های وزنه برداری کشورمان بهتر و سریع تر به دنیا حرفه ای وزنه برداری پای بگذارند.

مربی تیم ملی در خصوص سطح مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در ژاپن تیم های خوبی حضور داشتند. کیفیت مسابقات بسیار بالا بود و تیم های میزبان و ازبکستان با قدرت خوبی پای به رقابت ها گذاشته بودند.

امینی فرد اضافه کرد: از مسئولان وزارت ورزش تقاضا دارم به رشته مدال آور وزنه برداری که در مسابقات جهانی و آسیایی مدال های زیادی را برای کشورمان به ارمغان می آورد بیشتر توجه کنند تا با سرمایه گذاری باز هم وزنه برداری ایران در المپیک های پیش رو، همچون المپیک 2016 ریو خوش بدرخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار