لطفی: هدفم کسب مدال المپیک است

وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان معتقد است: برنامه ریزی بلند مدتی را برای آینده ام ترسیم کرده ام تا به مدال المپیک دست پیدا کنم.

لطفی: هدفم کسب مدال المپیک استعلیرضا لطفی وزنه بردار ایلامی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و دسته 94 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان در خصوص عملکردش در مسابقات آسیایی به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به دلیل نزدیکی فاصله زمانی مسابقات جهانی و آسیایی بدنم افت کرده بود به همین دلیل وزنه کمتری را نسبت به مسابقات جهانی زدم.

وی ادامه داد: اردوهای تیم ملی وزنه برداری نوجوانان بیش از یکسال با حضور نفرات برتر این رده سنی تشکیل شد تا به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام شدند. برهمین اساس با زحمات مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی توانستیم به مقام قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی جهان دست یابیم.

وزنه بردار طلایی تیم ملی نوجوانان کشورمان در خصوص آینده خود تاکید کرد: برنامه ریزی بلند مدتی را برای آینده ام ترسیم کرده ام تا با انتقال به یک وزن بالاتر، در دسته 105 کیلوگرم به مدال المپیک دست پیدا کنم.

لطفی  در خصوص وزنه های که مربیان تیم ملی برای او انتخاب کردند، گفت: وزنه های که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان برای ملی پوشان در نظر گرفتند، ابتدا برای ماندن در جدول و سپس برای کسب مدال بود. کادر فنی برای ما بهترین وزنه ها را انتخاب می کردند. 

وی در پایان گفت: از خانواده ام سپاسگزارم که برای رشد من در رشته مورد علاقه ام  زحمت کشیدند. از مربیان تیم ملی و مسئولان فدراسیون وزنه برداری تشکر می کنم که به نحوی شایسته وزنه برداران رده سنی پایه را آماده حضور در مسابقات جهانی و آسیایی کردند تا بعنوان یک سرباز پرچم مقدس کشورمان را در میدان های بین المللی به اهتزاز دربیاوریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار