پس از کسب مدال طلای رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا؛

رضابیرالوند:به دنبال مدال بازی های آسیایی 2018 هستم

وزنه بردار طلایی تیم ملی جوانان گفت: هدفم حضور در بازی های آسیایی 2018 اندونزی و کسب مدال طلا در این رقابت ها است.

رضا بیرالوند وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری جوانان در خصوص مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ژاپن در گفتگو باخبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،تصریح کرد: سطح مسابقات آسیایی در اوزان 85 و 94 کیلوگرم رده سنی جوانان در همه مسابقات آسیایی و جهانی بالاست و در این دوره نیز، رقابت های خیلی خوبی بین نفرات بود.

وی ادامه داد: در حرکت یکضرب کمی از حریف سرسخت خود عقب افتادم و عملکرد بدی داشتم .به دلیل آسیب دیدگی آرنجم نتوانستم وزنه های مدنظرم را بزنم.

بیرالوند که تبحر خاصی در حرکت دو ضرب دارد، گفت: در حرکت دوضرب توانایی زیادی دارم، با روحیه و انگیزه بالا توانستم 12 کیلوگرم عقب افتادگی را جبران کنم و به مدال طلا حرکت دوضرب و مجموع دست پیدا کنم.

وزنه بردار طلایی دسته 94 کیلوگرم اضافه کرد: هدفم حضور در رقابت های وزنه برداری بازی های آسیایی 2018 است. همچنین با حضور در رده بزرگسالان سعی دارم مدال های جهانی و المپیک را بدست بیاورم.

وی درپایان گفت: از تمامی کسانی که برای پیشرفتم زحمت کشیدند تشکر می کنم. به طور حتم زحمات خانواده، پدرم، مربیان و فدراسیون باعث شد تا مدال های خوشرنگی را در سال 2016 کسب کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار