قهرمان وزنه برداری نوجوانان آسیا؛

خوشحالم مدال ها به ایران رسید

داودی گفت: از اینکه مدال های طلا و نقره دسته 94+ کیلوگرم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به کشورمان رسید، بسیار خوشحالم.

خوشحالم مدال ها به ایران رسیدعلی داودی وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی نوجوانان کشورمان در خصوص رقابتهای قهرمانی آسیا در توکیوی ژاپن در گفتگو باخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصریح کرد:در مسابقات جهانی حریفان بسیار قدرتمند و آماده ای داشتم. سطح رقابت های جهانی بالاتر از آسیا بود. به دلیل اینکه ظرف 20 روز گذشته در پیکارهای جهانی هم وزنه زده بودم، خستگی باعث شد تا به رکوردهای بالاتر دست نیابم.

وی ادامه داد: با این وضعیت توانستم به قهرمانی دسته 94+ کیلوگرم آسیا دست پیدا کنم و خدا را شکر می کنم از اینکه مدال های طلا و نقره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در این وزن به ایران رسید .

داودی در خصوص حضور در رده جوانان گفت: در مسابقات سال آینده باید در رده سنی جوانان به میدان بروم. به طور حتم حریفان قدرتمندی در این رده سنی خواهم داشت .بسیار امیدوارم که  در جوانان نیز همانند رده نوجوانان مدال طلای جهان را بدست آوردم.

وزنه بردار طلایی رقابت های جهانی و آسیایی در خصوص تلاش های مربیان تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی  برای من زحمت زیادی کشید تا بتوانم به مدال طلای آسیایی و جهانی دست پیدا کنم. از مربیان تیم ملی بسیار تشکر می کنم که در حدود 14 ماه برای قهرمانی تیم ملی نوجوانان در جهان و آسیا تلاش کردند و همیشه سپاسگزار آنها هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از علی مرادی رئیس و داود باقری نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری تشکر می کنم که اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان را همیشه حتی زمانی که اردوی بزگسالان تعطیل بود، برگزار کردند.  مسئولان فدرسیون برای ما هیچ چیز کم نگذاشتند و تمام امکانات را برای درخشش وزنه برداران در رقابت های آسیایی و جهانی فراهم کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار