سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان:

2 وزنه بردار از تمرینات کنار گذاشته شدند

برخواه در خصوص نفرات خط خورده از اردوهای تیم ملی نوجوانان و جوانان گفت: ولی پور و خاکپور 2 وزنه بردار تیم های ملی پایه از ادامه تمرینات کنار گذاشته شدند.

2 وزنه بردار از تمرینات کنار گذاشته شدندمحمد حسین برخواه سرمربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان در خصوص اردوهای تیم ملی نوجوانان و جوانان، به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اردوهای تیم ملی نوجوانان از 2 بهمن در سالن وزنه برداری کبکانیان تهران آغاز شده و اکنون ترکیب 10نفره تیم با کنار گذاشتن ابوالفضل خاکپور تکمیل شد.

وی ادامه داد: تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تایلند با 10 وزنه بردار، از جمله:(احسان قیصریه، مهدی پاپی، ابوالفضل جمعه پور، افشین طاهری، حمیدرضا زارع، حسین ساکی، محمد موئدی، محمد شهاب انداز،امیررضا عسگری دون  ومحمدرضا روشنی) به تمرینات ادامه می دهیم.

برخواه در خصوص شرایط اردوی تیم ملی جوانان نیز تصریح کرد: اردوی تیم ملی جوانان هم از 25 دی ماه در کمپ تیم های ملی وزنه برداری در ورزشگاه آزادی آغاز شده و در این مرحله، فقط رامین ولی پور به طور موقت از اردو خارج می شود تا با وضعیت بهتری، مجدداً به اردو بازگردد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ادامه داد: روز جمعه( 8 بهمن ماه) نیز سه وزنه بردار دیگر (میلاد پورشنو، اسحاق ذعاب و محمد امین قاسمی) به اردوی جوانان اضافه می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار