کرمان؛

عضویت رایگان نوجوانان منوجانی درکتابخانه های عمومی

رئیس اداره ارشاد منوجان گفت: کتابخانه عمومی شهرستان منوجان دارای 13 هزار و 622 نسخه کتاب و 120 عنوان نشریه است.

عضویت رایگان نوجوانان منوجانی درکتابخانه های عمومیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،غلامحسین محمودی گفت :به منظور تشویق نوجوانان به کتاب و مطالعه کتابخانه این شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی صورت رایگان نوجوانان را دراین کتابخانه به صورت رایگان انجام میشود

وی افزود : این کتابخانه در سال 1374 با مساحت 720 مترمربع و زیربنای 200 متر احداث شد.

محمودی بیان کرد : این کتابخانه عمومی که دارای یک مخزن کتاب و دو سالن مطالعه برای استفاده اعضاست، توسط جمعی از مسؤولان شهرستان به بهره‎برداری رسید.

ریس ارشاد منوجان اضافه کرد : ما در این کتابخانه از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح تا 18 و 30 دقیقه عصر به جز تعطیلات رسمی آماده ارائه خدمات به اعضای آن هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان با اشاره به موجودی کتاب در کتابخانه گفت: کتابخانه عمومی شهرستان دارای 13 هزار و 622 نسخه کتاب و 120 عنوان نشریه و همچنین دارای بخش دیداری شنیداری با بیش از 200 لوح فشرده است.

وی افزود: عضویت در کتابخانه برای جانبازان و خانواده‎های شهدا کاملاً رایگان است.

محمودی عنوان کرد: موارد تخفیف 100 درصد برای جانبازان، ایثارگران، همسر و فرزندان معزز شهدا، اعضای فعال بسیج، بازنشستگان، کارکنان نهاد کتابخانه‎های عمومی و همسر و فرزندان آن‎ها، تمام معلولان جسمی و حرکتی، خردسالان «مقطع پیش دبستانی» و افراد زیرپوشش کمیته امداد امام و بهزیستی است.

محمودی اظهار کرد: سایر مراکز خیریه رایگان، کتابداران سایر سازمان‎ها، دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‎شناسی «کتابداری»، اعضایی که طی دوره موفق به تولید علم شده‎ «اعم از کتاب، مقاله و ...» و عضویت خانوادگی به صورت جمعی شامل این تخفیف می‎شوند.

محمودی بیان کرد: عضویت کودکان و نوجوانان تا سن 14 سالگی به صورت تخفیف 50 درصدی «نیم‎بها» است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.