مشهد؛

سازمان بهزیستی نیازمند نرم افزار و سخت افزار برای تحقق اهداف

سازمان بهزیستی برای تحقق اهداف خود نیازمند نرم افزار و سخت افزارهای لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی در همایش علمی-کاربردی مدیران ستادی و معاونین پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان‌های سراسر کشور در مشهد گفت: نظام‌نامه تشکل‌های غیردولتی در خراسان رضوی تدوین می‌شود.

سید جواد حسینی افزود: سازمان‌ها و نهادها در راستای تحقق اهداف نظام شکل می‌گیرند که برای به انجام رسیدن این اهداف، وجود استفاده از نرم افزار و سخت افزارها ضروری است که این موضوع در رابطه با سازمان بهزیستی جدی‌تر است.

وی با اشاره به دهه آسیب‌های اجتماعی که در آن حضور داریم، گفت: این آسیب ها یک موضوع جهانی است و در سال 95 با توجه به افزایش سالمندی بالا رفتن هرم سنی این افراد رشد می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی افزود: در ازای هر کهنسال 4.4 فرزند می توان برشمرد که 2.2، 50 درصد از آنها از این قشر پیروی می کند.

حسینی با بیان اینکه 15 درصد نرخ طلاق را کاهش داده ایم، تصریح کرد: نسبت ازدواج به طلاق در استان 3.5 است و با اقدامات انجام شده 15 درصد نرخ طلاق توافقی کاهش یافته ضمن اینکه طلاق در شهرها دو برابر روستاها بوده و نیمی از طلاق‌ها در پنج سال نخست زندگی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید از برخورداری از راهبردهای 16 گانه رهبری، ادامه داد: باید خط سیر ازدواج را در هفت مرحله ترسیم کنیم و از رهنمودهای رهبری در این راستا برای برنامه‌ریزی های خود در این مراحل استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی گفت: نظام‌نامه تشکل‌های غیردولتی با تشکل‌های دولتی در استان در حال تدوین است همچنین شبکه‌سازی و قشربندی آنها و در نهایت قابلیت بررسی واگذاری آنها به مردم هستیم.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار