مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حضور حجت الاسلام پژمان فر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مدیران روابط عمومی صدا وسیما برگزیده دوازدهمین سمپوزیوم روابط عمومی شدندبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حضور حجت الاسلام پژمانفر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، سفیر بلغارستان  ،دکتر بارت دی وریس رییس انجمن روابط عمومی جهان،  ماکزیم بهار استاد صوفیه و رییس مشاوره بین المللی،  دکتر سفیدی دبیر کل سمپوزیوم روابط عمومی و با مشارکت بیش از 500 نفر از دست اندر کاران، صاحب نظران و اساتید حوزه روابط عمومی عصر روز چهارشنبه 26 آبان در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

مراسم با قرائت قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد. 

سفیدی مدیر کل سمپوزیوم در ابتدای مراسم گفت: با توجه به آیه 11 سوره رعد برای اینکه تحول ایجاد کنیم، باید خودمان را بشناسیم. در حوزه روابط عمومی هم برای تحول، نیاز به سازمان آگاهی دهنده و اطلاع رسان است.

وی ادامه داد: برخی دوستان از سختی کار و ساختار روابط عمومی گله دارند. ما سالهاست که تلاش می‌کنیم اما همچنان برای ما آرزو است که مشکلات را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: حضور آقای پژمان فر ما را امیدوار می کند که طرح قانون روابط عمومی را در مجلس به تصویب برسانیم. اگر این اتفاق رخ دهد، افتخاری برای روابط عمومی ایران خواهد بود؛ چراکه در سایر کشورها این اتفاق را شاهد نبودیم.  صحبتهایی که با حجت‌الاسلام پژمان فر داشتم، وی نگاه پر بار و وسیعی به روابط عمومی دارند.

سفیدی عنوان کرد: امیدوارم صحبت های ایشان مایه امید شود تا روابط عمومی اولین دوره طلایی خود را تجربه کند. باید ساختار سازمانی  روابط عمومی متناسب با برنامه های  ما باشد. همه جامعه و دولت از روابط عمومی حمایت کند تا تعالی لازم و متناسب با فرهنگمان را داشته باشیم.

حجت الاسلام پژمان فر  رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هم در ادامه گفت: در تمام برهه های انسانی برای اینکه بتوانیم تصمیمات بزرگی بگیریم و امکانات بزرگی در مسیر داشته باشیم٬ مهمترین زیر ساخت آگاهی و شناخت است. اگر نتوانیم به این دو برسیم نمی‌توانیم قدمی برداریم.

وی ادامه داد: اقدامات بزرگی را در کشورمان تجربه کردیم. اقداماتی که شاید امروز برای دنیا قابل هضم و درک نباشد. برای مثال در دوران هشت سال دفاع مقدس که جنگ به ما تحمیل شد، یکی از هنرهای امام خمینی (ره)  این بود که مسئله جنگ را تبدیل به مسئله مردمی کردند. این هنر ارتباطی امام خمینی (ره) بود. امام خمینی (ره) به مردم واقعیت هایی را منتقل کردند که بر اساس آن انقلابی در نگاه ها و رفتارها ایجاد شد.

وی عنوان کرد: متاسفانه امروز خود روابط عمومی ها هم سطح خود را پایین می آورند. مشکل ما این است که نگاه به روابط عمومی ها درست نیست و نگاهمان مشکل دارد. مسئله روابط عمومی یک موضوع جدی است، انشاءالله سعی کنیم کارهای خوبی در این زمینه داشته باشیم.

در این مراسم تفاهم نامه ای بین خانه روابط عمومی ایران با سازمان مشاوران بین المللی ارتباطات امضا شد.

در پایان مراسم، برگزیدگان در بخش های مختلف به شرح زیر انتخاب شدند:
 
بخش مدیران ارشد

حجت الله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون 
علی رضا ابراهیم پور مدیر عامل بیمه ملت 
حمید رضا پیر پیران مدیر عامل برق اصفهان 
حمید کارگر رییس مرکز ملی فرش 

بخش کارشناسان برتر 

مسلم ابراهیمی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) 
فرخ زمانی (شرکت پترو پارس) 
فهیمه بابایی (شرکت پست جمهوری اسلامی ایران) 
پرویز تنها (شرکت فولاد اکسین خوزستان)
سید هادی شریف زاده( صدا و سیما جمهوری اسلامی)

بخش مدیران برتر روابط عمومی

علی جهانی (بانک صادرات)
فرشاد فخیمی (مدیر عامل روابط عمومی بانک شهر)
داود نعمتی انارکی (سازمان صدا و سیما)
مسعود ایزدی (بانک مسکن)
محمد ناظمی اردکانی (شرکت فولاداصفهان)
مجید بو جارزاده  (شرکت ملی گاز ایران)
فاطمه قدیمی (شهرداری رشت)
هادی نباتی نژاد (مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان)



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار