ماجرای توقیف لباسهای حامی مالی جدید پرسپولیس در گمرگ

توفیف البسه حامی مالی جدید پرسپولیس در گمرگ برای این باشگاه دردسرهایی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیراهن های جدید پرسپولیسی ها در فرودگاه امام خمینی از سوی ماموران گمرگ ضبط شد. 

ماجرا از این قرار است که حامی مالی البسه سزخپوشان پایتخت بخشی از پیراهن ها را در تهران تحویل باشگاه پرسپولیس داده بود اما بخش عظیمی از این لباسها در اردوی دبی به مسئ.لان پرسپولیس تحویل داده می شود. 

ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تصمیم می گیرد که برای اینکه باشگاه هزینه گمرگ پرداخت نکند این لباسها در چمدان بازیکنان گذاشته شود تا بدون پرداخت پول این لباسها در اختیار باشگاه قرار بگیرد. 

مسئولان گمرگ بعد از ورود کاروان پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی با بررسی چمدان های بازیکنان متوجه این موضوع شدند و تمام البسه حامی مالی جدید پرسپولیس را ضبط کردند. 

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسولیس درباره این مطلب گفت: حامی مالی البسه طبق قرارداد بخشی از لباسها را در اردوی دبی در اختیار ما گذاشت. براین اساس این لباسها از طریق مسئول تدارکاتی تیم وارد تهران شد. در حال حاضر مشکلی در این باره وجود ندارد و بعد از طی کردن مراحل قانونی لباسها تحویل بازیکنان می شود. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس ضبط پیراهن های پرسپولیس در گمرگ را تکذیب کرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار