جمشیدی: شکایت باشگاه ذوب آهن برای پرسپولیس دردسر ساز نیست

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: شکایت باشگاه ذوب آهن بابت پرداخت نشدن مالیات بنگستون دردسری برای پرسپولیس ایجاد نمی کند.

علی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما  طی نامه ای به باشگاه ذوب آهن اعلام کردیم که بدهی مالیاتی بنگستون مهاجم هندوراسی را طبق مفاد قرارداد پرداخت می کنیم و مشکلی در این باره وجود ندارد. 

وی در ادامه عنوان کرد: ما قصد نداریم بازیکنی را بابت مطالباتش به دردسر بیاندازیم و حقش  را ضایع کرده و مالیاتش را پرداخت نکنیم. به هر حال به تعهدات خود در قبال بازیکن خارجی سابق عمل و مالیاتش را پرداخت می کنیم. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره احتمال شکایت گولچ بیان کرد: این بازیکن بدون اجازه باشگاه، ایران را ترک کرده است. براین اساس ما به گولچ اعلام کردیم که برای تعیین تکلیف به ایران بیاید تا وضعیت قراردادش را مشخص کنیم. همچنین در قرارداد گولچ مشخص شده که کمیته انضباطی مسئول رسیدگی به پرونده حقوقی این بازیکن است. بنابراین وی نمی تواند به فیفا شکایت کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما تمام تلاشمان را می کنیم که مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی سابق را پرداخت کنیم تا مشکلی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد نشود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار