آذری: از پرسپولیس شکایت می کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: در صورت ادامه روند فعلی و عدم پرداخت مالیات از سوی باشگاه پرسپولیس،باشگاه ما به طور حتم پیگیر این موضوع خواهد بود و به کمیته انضباطی شکایت خواهیم کرد.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛در خصوص عدم پرداخت بدهی مالیاتی جری بنسون مهاجم هندوراسی از سوی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:من در نامه ای که برای طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس نوشته ام خواستار پرداخت هر چه سریعتر بدهی مالیاتی بنسون شدم،همچنین مدیر برنامه های این بازیکن نیز همین درخواست را تکرار نموده است اما متاسفانه تا کنون پرسپولیسی ها به صورت رسمی به ما پاسخ نداده اند.

وی افزود: در صورت ادامه روند فعلی و عدم پرداخت مالیات از سوی باشگاه پرسپولیس،باشگاه ما به طور حتم پیگیر این موضوع خواهد بود و به کمیته انضباطی شکایت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد وضعیت حضور جری بنسون در لیگ قهرمانان آسیا در صورتی که بدهی مالیاتی وی از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت نشود گفت:نه تنها بنسون بلکه تمام بازیکنانی که بدهی مالیاتی آنان از سوی باشگاه شان پرداخت نشود در دیدارهای خارجی دچار مشکل می شوند.حتی پرسپولیس نیز باید هوشیار و مراقب باشد تا با پرداخت بدهی مالیاتی بازیکنان خارجی اش پا به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

وی همچنین درباره درخواست مبلغ 120 میلیون تومانی از سوی باشگاه سپاهان برای اجاره ورزشگاه نقش جهان به تیم ذوب آهن عنوان کرد:باشگاه ما به دلیل زیر کشت رفتن زمین چمن ورزشگاه فولادشهر قصد داشت برای انجام یک بازی از ورزشگاه نقش جهان استفاده کند اما متاسفانه با درخواست عجیب سپاهانی ها روبرو شدیم.البته خوشبختانه با اعلام مدیر فضای سبز باشگاه و مدیران مجموعه ورزشی فولادشهر روند آماده سازی ورزشگاه رو به پایان است و ما برای میزبانی دیدارهای آینده نیازی به حضور در نقش جهان نداریم و در ورزشگاه خانگی خودمان به میدان خواهیم رفت.جا دارد از همه دست اندرکارانی که برای آماده سازی ورزشگاه فولادشهر زحمت کشیدند تشکر و قدردانی کنم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان همچنین در خصوص تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار گسترش فولاد و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تبریز تصریح کرد: براساس مفاد آیین نامه مسابقات حذفی تیمی که حریفانش در دو بازی پیاپی در زمین بازی حاضر نشوند باید در دیدار بعدی خود به عنوان مهمان به میدان برود. ما از مسئولان سازمان لیگ تقاضا داریم در تصمیم خود تجدید نظر کنند زیرا در این موضوع آیین نامه صراحت دارد و یقینا حق با تیم ماست.

آذری در پایان در مورد پیروزی دشوار ذوب آهن برابر ماشین سازی در جام حذفی گفت: پیروزی برابر حریفان در جام حذفی بسیار مشکل است به غیر از تیم ما تیم های سپاهان و استقلال تهران نیز به سختی توانستند مقابل رقیبان خود به پیروزی دست یابند. اگر گل صحیح تیم ما که متاسفانه آفساید اعلام شد،به ثبت می رسید ما می توانستیم در همان وقت قانونی تیم ماشین سازی را شکست دهیم. در نهایت از مجتبی حسینی سرمربی تیم به دلیل عملکرد مناسب در جام حذفی تشکر می کنم و امیدوارم در دیدارهای آینده نیز بتوانیم با برد از زمین بازی خارج شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار