سمنان؛

کمک ۲۰۰ میلیاردی به موکب سمنان

علاوه بر کمک‌های نقدی مقادیر زیادی انواع مواد غذایی و دیگر نیازهای زوار به این موکب ارسال شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرپرست حج و زیارت استان سمنان اظهار داشت: علاوه بر کمک‌های نقدی مقادیر زیادی انواع مواد غذایی و دیگر نیازهای زوار به این موکب ارسال شده است.
سیدعلی میرقاسم‌پور با تقدیر از کمک‌های مردمی به مواکب ایجاد شده در کربلا و نجف، تصریح کرد: موکب‌های استان سمنان در دو شهر کربلا و نجف روزانه تغذیه بیش از 20 هزار نفر از زوار را تامین می‌کنند.
وی به برخی زیرساخت‌های ایجاد شده در نجف و کربلا اشاره کرد و ادامه داد: ستاد اربعین استان سمنان در طول ایام اربعین بستر لازم برای اسکان روزانه 20 هزار نفر در دو شهر مذهبی نجف و کربلا را فراهم کرده است.
میرقاسم‌پور با بیان اینکه این خدمات هم‌اکنون در حال ارائه است گفت: زوار اربعین حسینی فارغ از اینکه به کدام استان و شهر تعلق دارند می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.
سرپرست حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه روادید ویژه اربعین تنها تا یک روز دیگر(28آبان‌ماه)صادر می‌شود، افزود: هم‌استانی‌هایی که در این راهپیمایی جهانی شرکت می‌کنند باید هرچه سریع‌تر در سامانه سماح حج و زیارت ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: بعد از پایان این مهلت، صدور روادید عراق به روال قبلی برگشته و هزینه‌های آن نیز متفاوت است.
میرقاسم پور از صدور بیش از چهار هزار و 500 روادید برای زوار این استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود 5000 هم‌استانی برای سفر به عتبات در اربعین ثبت‌نام کردند.
انتهای پیام/ م
برچسب ها: کمک 200 ، میلیاردی ، موکب ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار